Wpis podmiotu zamierzającego odbierać odpady komunalne do rejestru działalności regulowanej
Podstawa prawna: art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.). Wymagane dokumenty: - wniosek o dokonanie wpisu; - oświadczenie. Sposób załatwienia sprawy: - dokonanie wpisu do rejestru i wydanie zaświadczenia o tym wpisie z informacją o nadanym numerze rejestrowym. Termin załatwienia sprawy: - 7 dni od daty złożenia wniosku (nie wlicza się do terminów, o których mowa w art. 35 § 5 Kpa.) Tryb odwoławczy: ----- Miejsce załatwienia sprawy: Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej – pokój 313 Kontakt: tel: (094) 34 59 868 Miejsce złożenia dokumentów Urząd Miejski w Mielnie – Kancelaria Ogólna, pokój nr 1 Opłata skarbowa 50,00 zł (za wpis do rejestru) 25,00 zł (za zmianę wpisu w rejestrze) 0,00 zł (za wpis w rejestrze dla podmiotu posiadającego już zezwolenie burmistrza na odbiór odpadów komunalnych)